Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

Dermena szampon - Recenzja

                              Dermena szampon - Recenzja

                                            Szampon - Hamuje wypadanie włosów

                 SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA W BADANIACH DERMATOLOGICZNYCH

                             Produkt innowacyjny chroniony prawem patentowym. 


Producent:

Jako jedyny na rynku zawiera chlorek 1-metylonikotynamidu - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą  jego odżywienie i stymulująca odrastanie włosów.


Sposób stosowania:


Najlepsze efekty osiąga się, stosując szampon dermena w standardowym, codziennym (lub co drugi dzień)

zabiegu mycia włosów. Szampon należy nanieść na mokre  włosy i starannie masować do uzyskania piany.Następnie dokładnie spłukać.Szampon może być używany w sposób ciągły.

Recenzja:


Po porodzie strasznie zaczęły mi włosy wypadać garściami , już nawet zaczęłam się martwić tym,że nie długo zostanę łysa.

Poszłam do apteki i postanowiłam kupić Dermene ,nic nie wiedząc o tym produkcie i zaryzykowałam ale w duszy sobie powiedziałam raz kozie śmierć :)..
Włosy myłam raz w tygodniu i po miesiącu stosowania , włosy nadal wypadają ale już w małych ilościach.
Szampon jest dobry a zapach przypomina mi herbatę cytrynową.Jednak są plusy i minusy od czasu używania szamponu ,głowa mnie strasznie swędzi i trzeba go dużą ilość nalać,żeby zaczął się pienić a niestety butelka nie jest wcale taka duża i też ma swoją cenę , ale było warto szampon kupić i nie żałuję.



Brak komentarzy: