Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

elisse -Odżywka do włosów COLOR PROTECTION-Recenzja

elisse -Odżywka do włosów  COLOR PROTECTION - Recenzja



Producent:

Odżywka do włosów farbowanych ELISSE COLOR PROTECTION dzięki zawartości Filtrów UV chroni włosy przed utratą koloru ,oraz zabezpiecza je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Zaawansowana formuła z kompleksem aktywnych składników odżywia włosy i nadaje im głęboki i szlachetny blask.Effect Elisse sprawia ,że włosy zyskują jedwabistą miękkość,gładkość i lśniący kolor.

 Sposób użycia :


Po umyciu nałożyć i wmasować w mokre włosy ,pozostawić na 2-3 minuty, następnie dokładnie spłukać wodą.


UWAGA:

Unikać kontaktu z oczami . W razie dostania się preparatu natychmiast przepłucz je dużą ilością wody.

Recenzja:

Są dwa rodzaje tej odżywki zawsze,kupowałam w kolorze fioletowych do włosów normalnych jak się nie mylę,ale postanowiłam kupić odżywkę do włosów farbowanych co było , dużym błędem.

Odżywka ładnie pachnie i dobrze,rozczesywałam włosy ale przez nią nabawiłam się łupieżu , którego nie potrafiłam się pozbyć i postanowiłam zrezygnować z kupowania odżywek z tej firmy czego nie żałuję.

Proszę o wasze opinie :)


Brak komentarzy: